Monday, March 2, 2009

First entry ever....

Salam muhibbah buat semua...

sebenarnya dah lama teringin nak ade blog nih....
tp xde pendedahan....

so, firstly.. nak ucapkan BIG thank you buat adik2ku..
 cik yayana
and 
cik safra

di atas sokongan dan idea untuk membina blog sendiri ni..

x lupa buat ikmal dgn pertanyaan,
bila nak update blog oi...

(hehe... cam deejay lak...)

niat di hati nak buat first entry sabtu lepas,
tapi dek kerana hati dirundung duka...
aku tangguhkan dulu...

selang 10 hari je aku kehilangan anak sepupuku yang comel (kanser)
pagi2 sabtu tu mak aku call bagitahu tokwan aku dah pegi untuk selama2nya..
Al Fatihah untuk tok wan akak ye...

thanks again to safra and yana kerana bagi sokongan moral...
klu tak, x tau la nak jawab apa dlm test physco pukul 9 tu...
terima kasih ye... nanti akak belanja air jagung k...

apa2 pun... lepas ni aku nak berkemas untuk pulang ke besut. 
malam ni ada majlis tahlil untuk tok wan ku...

p/s:
saya budak baru belajar buat blog,
klu ada yang tak elok, tolong tegur2 kan ye....

** thanks untuk nama blog yg unik- yana, saf & ikmal**

4 comments:

Miss Sapera said...

mcm tertera nama saye ye di situ..
air jagung sepulo..okee..ngee~

kak moon said...

sepuloh?...
tokey balak pun bankrap...
huhu....

cik yayana said...

yela tu sapera...
sploh bungkus la sgt..
tgk skit bole abis ke skali sploh2 tu?
Ahaha kak moon!saye nk sebungkus je..
tgk2, saye baik kn~~

kak moon said...

cik yayana: ni la contoh adik yg 'baik'

miss sapera: tunggu akak jadi datuk ye... nanti akak bagi satu tangki air jagung...